środa, 11 grudnia 2013

Suknie ślubne z długimi rękawami


Say 'yes' to the dress!<3
Uwielbiam wszystko organizować i mieć dopięte na ostatni guziczek! Dziś mija tydzień od kiedy się zaręczyłam, a już mam zaklepaną salę :)

Ale to wybór sukni ślubnej jest dla mnie (jak i wielu innych przyszłych żon) najważniejszym elementem przygotowań ślubnych - wiem, że będzie mnie on kosztował wiele nerwów, sprzeczek, itd, ale na pewno się opłaci. Niestety nie mam teraz za dużo czasu na przymiarki i bieganie po sklepach, ale już upatrzyłam sobie kilka modeli, a raczej parę cech, którymi musi odznaczać się "ta sukienka". 
Dość rzadko spotykane są u nas długie rękawy, a jestem coraz bardziej pewna, że moja sukienka będzie takie miała. 
Poza tym dodatkowym plusem jest uniknięcie bolerka!

Mój absolutny faworyt - suknia Luisy Beccaria z kolekcji jesień/zima 2012 ... 


Inne przykłady... Tak, koronka 'is a must' :)


]




2 komentarze:

  1. where is the last dress from?

    OdpowiedzUsuń
  2. unfortunately - I have no idea :< I was even trying to find it for you, but there were no results, sorry

    OdpowiedzUsuń